Toimitusehdot

Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Viallisesta tuotteesta tulee ilmoittaa välittömästi asiakaspalveluumme, jolloin tuote voidaan vaihtaa tai hyvittää. Viallinen tuote tulee AINA palauttaa myymäläämme, jotta voimme hyvittää tuotteen.

2. Tuote toimitetaan valitsemallenne päivälle, ei kuitenkaan samalle päivälle, jolloin tilaus tehdään. Tilaus tulee tehdä viimeistään päivää aikaisemmin klo 13.00, jolloin se on noudettavissa seuraavana päivänä klo 10.00-16.30. Tilauksen maanantai päivälle tulee tehdä viimeistään perjantaina klo 13.00 mennessä

Tilaamanne tuotteet voitte noutaa myymälästämme myymälän aukioloaikoina.Myymälän yhteystiedot löydät yhteystiedot osiosta.Voitte valita myös toimituksen valitsemaanne osoitteeseen 5km säteellä Hollolan alueella. Kotiinkuljetus valinta tulee mahdolliseksi jos toimitusosoite on oikealla alueella. Muissa tapauksissa ottakaa yhteyttä puhelimitse. Perimme 5 euron kuljetusmaksun. Meillä ei ole kuljetusta lauantaisin eikä sunnuntaisin ja arkisin toimitamme tuotteet klo 11.00-13.00 välillä valitsemaanne osoitteeseen.

 

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä asiakaspalveluun puhelimitse 03 880 860 tai sähköpostitse tilaukset@pulla-pojat.fi.

4. Pulla-Pojat Oy ei ole korvausvelvollinen jos tuotteet on myyty loppuun tai jos verkkosivuilla on kuva- tai painovirheitä, (esimerkiksi tuotteiden kuvauksissa tai teknisissä tiedoissa olevat virheet) virheellisiä hintoja tai hintojen tasauksia. Pulla-Pojat Oy:llä on oikeus korjata mitä tahansa tällaisia virheitä sekä koska tahansa muuttaa tai päivittää tietoja verkkokauppaan.

Tarkemmat toimitusehdot

     1.Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on 1 -työpäivää. Tilaus tulee tehdä viimeistään päivää ennen noutoa klo 13.00 mennessä. Maanantaipäivän tilaukset tulee tehdä viimeistään perjantaina klo 13.00 mennessä.  Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään tai herää lisäkysymyksiä tilaukseen liittyen. 

       2.Toimitustavat

Tilaamanne tuotteet voitte noutaa myymälästämme myymälän aukioloaikoina.Myymälän yhteystiedot löydät yhteystiedot osiosta.Voitte valita myös toimituksen valitsemaanne osoitteeseen 5km säteellä Hollolan alueella. Kotiinkuljetus valinta tulee mahdolliseksi jos toimitusosoite on oikealla alueella. Muissa tapauksissa ottakaa yhteyttä puhelimitse. Perimme 5 euron kuljetusmaksun. Meillä ei ole kuljetusta lauantaisin eikä sunnuntaisin ja arkisin toimitamme tuotteet klo 11.00-13.00 välillä valitsemaanne osoitteeseen.

       3.  Maksutavat   

Ostosopimus syntyy, kun Pulla-Pojat Oy on vahvistanut tilauksen ja asiakas on vastaanottanut tilausvahvistuksen sähköpostitse. Säilyttäkää tilausvahvistus mahdollisen myöhemmän, tilausta koskevan viestinnän varalle.

Verkkopankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Pankki, Säästöpankki / Aktia, Nooa, Handelsbanken, Ålandsbanken, Tapiola ja S-pankki.

Luottokortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard.

Maksupalvelutarjoaja

Voit maksaa verkkokaupassamme turvallisesti Klarnalla ja yleisimmillä luottokorteilla, tai suorittaa maksun suoraan verkkopankista. Emme tallenna tai säilytä asiakkaidemme pankki- ja luottokorttien numeroita.

Kun valitset maksutavaksi Klarnan laskun, lähetetään lasku sinulle sähköpostitse Klarnalta, kun olemme käsitelleet tilauksesi ja sillä eräpäivällä, joka on ilmoitettu ostoprosessissa. Laskulla maksettaviin ostoihin ei lisätä mitään ylimääräisiä kuluja. Huomioi, että sinun on aina annettava täydellinen henkilötunnus, kun valitset maksutavaksi Klarna-laskun. Klarna tarkistaa ostohetkellä ostajan luottokelpoisuuden, mikä voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista luottotietopalvelusta. Luottoarviossa Klarna tarkastaa pääasiallisesti seuraavia asioita: 1) aikaisempaa maksuhistoriaa Klarnalla, 2) ostosumman suuruutta 3) ulkoista tietoa, jonka Klarna hakee luottotietopalvelusta (saat tällöin viestin, jossa kerrotaan, että tietoa on haettu luottotietopalvelusta). Toisin sanoen kyseessä on yhdistelmä eri tekijöitä, joiden avulla Klarna arvioi luottokelpoisuuttasi. Jos maksu laskulla ei onnistu, voit suorittaa tilauksen jollakin muulla tarjoamistamme maksutavoista. Olethan yhteydessä Klarnaan, jos sinulla on kysyttävää luottokelpoisuuden arvioinnista. Jos haluat lisätietoja Klarnan henkilötietojen käsittelystä, pyydämme sinua tutustumaan Klarnan tietoturvaselosteeseen osoitteessa: http://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/0/fi_fi/privacy


  1. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Viallisilla tai väärillä tuotteilla on palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton. Mikäli haluatte hyvityksen tuotteesta tai uuden tuotteen viallisen tilalle, teidän tulee palauttaa kyseinen tuote myymäläämme.

Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon puhelimitse numeroon 03 880 860 (maanantai-perjantai klo 8.00-14.00)

Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn (mikäli vioittunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).

  1. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: tilaukset@pulla-pojat.fi tai soittamaan 03 880 860.

  1. Yhteystiedot

Pulla-Pojat Oy
Keskikankaantie 1
15860 HOLLOLA

03 880 8630

tilaukset@pulla-pojat.fi